Menneska - den viktigaste resurssen
Frank Robert Abelseth er den som i saman med andre "Vinnarskallar" har utvikla konseptet.
Han har denne bakgrunnen;
Utdanna innan markedsføring, og gjennom kursing og praktisk arbeid med små, mellomstore og store kundar lokalt, nasjonalt og internasjonalt fått brei og god erfaring og kunnskap innan strategi, konsept og kommunikasjon. Omdømmebygging og forretningsutvikling.
Andre Vinnarskallar;
Steinar Engeland - Strategisk designer
Nina Larsen - Grafisk designer
Roy Arne Fylkesnes - Nettkonsulent / digitale medier
Hilde K. Ingvaldsen - Design og visuell kommunikasjon
Sveinung Johan Bjelland - Grafikar
Sigurd Vikøren - Massekommunikasjon
Eirik Føleide - Nett og konseptdesigner
Knut Føleide - Strateg og forretningsutviklar
Halvor Urrang - Styreverv, eiendom, finansiering
For at Vinnarskalle-konseptet skal lukkast, er det i tillegg til desse avgjerande at ein benytter dei personane som har den kompetansen som oppdraget har behov for. Eit Vinnarskalle-oppdrag må bli vellukka, først og fremst for kunden.